السيسي: "وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة ومن رباط الخيل" مش قوه بس.. وحضارة مصر ستستمر

تم نشره في 2021/04/ 7
#اخبار_TeN قال الرئيس السيسي أن "وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة ومن رباط الخيل" مش قوه بس.. وحضارة مصر ستستمر.. ويتفقد الرئيس عبدالفتاح السيسي صباح اليوم منشآت مجمع الإصدارات المؤمنة والذكية وخطوط الإنتاج المختلفة، والتي ستتضمّن إصدار مختلف الوثائق الحكومية من خلال منظومة مركزية موحدة على المستوى القومي تضمن حوكمة إصدار وثائق الدولة بأحدث مواصفات التأمين العالمية
اشترك في القناة الرسمية ليصلك كل جديد bit.ly/TeNTV
تابعوا قناة Ten TV على مواقع التواصل الاجتماعي:
Facebook : goo.gl/HwSu9L
ARdown: goo.gl/XCWepB
Twitter: goo.gl/w6aF3o
Instagram: goo.gl/hN7c7N

تعليقات

  • هذا العميل القاتل اسأل الله ان يسلط عليك جندا من جنوده

  • كل عام وانتم جميعاً بألف خير ورمضان كريم

  • الله ينور عليك عاجبني جدا طريقة كلامك و تفكيرك،، ربنا يوفقك يا رب و يسدد خطاك،، فعلا القوة مش قوة عسكرية فقط و الحرب مش اضرب و انتهينا دي عايزة نفس طويل تقدر تقاوم انت و شعبك طول فترة الحرب،، كفانا الله شر الحروب و شر الشيطان الصهيوني الذي يعبث بظهر اثيوبيا

  • النصر ليس وليد الصدفه الله معاك

  • أنت عملت الموكب عشان تلهي الأغبياء عن احتياجاتهم، كلها مظاهر، والقادة الذين نفخر بهم ونقتدي بهم هم رسول الله وصحبه، أما الفراعنة والمومياوات هذه قدوتك أنت وزبانيتك، اللي تكلمهم وأنت معطيهم ظهرك

  • حبيب قلبي يارايس يا عزيز مصر الحقيقي يا ابن الارض الطيبة

  • ربنا معاك يا رئيسنا يا سيسى انت و جيشنا تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر

  • القائد السيسى علاوه على فكره وخبرته العسكريه استاذ فى علوم الرى الميكانيكا الاستصلاح الزراعى الصحه البيئه والسكان الهيدروليكا واخير فى التوجيه المعنوى ربنا يزيدك كمان وكمان وتحيا مصر

  • 🤲🕋 💔🇸🇦😩😭الله يعلمك ويفهمك فخامة الرئيس كلامك في تفسير الايه عين الصواب وانا اؤيد هذا الفهم الصحيح جدا واعظم قوة العلم وانظروا ايها المسلمين ماذا فعل رجل واحد عقل واحد فقط في مليار ونصف نصارى . إنه احمد ديدات الجنوب افريقي المسلم الهندي الاصل المسلم لله رب العالمين لقد ناظر اكبر قسيسين في العالم وفظح مايسمى عندهم الباباوات وامام النصارى جميعا وفظح تزويرهم وتحريفهم لدين الله رب الناس جميعا واكتشف الف وخمسمائة مليون نصراني مايسمى مسيحي والمسيح عيسى إبن مريم بريء منهم اكتشفوا انهم على مدار ٢٠٠٠ عام يعبدون ربا غير موجود اصلا واكتشفوا ان ربهم الله اللذي له ملك السماوات والارض والناس جميعا الاولون والاخرون هو خلقهم واحياهم ثم يميتهم وان جميع الناس الاولون والاخرون سوف يبعثهم الله بعد الموت من قبورهم الى الحساب كانما هم نفس واحده وان امر بعث الناس جميعا الاولين والاخرين من القبور بعد الموت امر جدا هين عين الله الملك الحق رب العالمين وعباداته خلقنا جميعا ولتوحيده وعدم الشرك به الاها وربا وملك لا شريك له الفعال لما يريد سبحانه وتعالى .

  • ربنا يباركلنا فيك يا ريسنا يا غالي ❤️❤️🇪🇬

  • الله ياخذ بيدك سيادة الرئيس لما فيه خير مصر الكنانة

  • 🌹👍🇪🇬 GOD BLESS YOU MR. PRESIDENT 🇪🇬👍🌹

  • انت طول عمرك جبان وهواتف كلام كلام كلام بس لكن فعل ما فيش اشطر علي اثيوبيا

  • من الجزائر و الله انشرف بهذا البلد مصر و السعودية اڨرب البان الى قلبي 😘😘 💓

  • كل الحب والتقدير لمصر وحكام مصر والشعب المصري والجيش المصري العظيم اخوكم من الأردن

  • And you have to equip for them what you can of power .Chapter

  • And he will have an insulting torment. Chapter 4 The Women Sura verse 14 سورة النساء

  • كقاعدة عامة يا ويله وسواد ليله اللي يتعد حدود الله أو اللي ياكل حقوق الناس بالباطل. الغش ملأ الدنيا أشتري رغيف جمبري ب 20 ج مصري يطلع دود صيني ولا يمت للجمبري بأي شيء

  • الحمد لله رب العالمين.

  • 📯📯📯

  • الله واكبر ياريس وكل شعب مصر كله وراك ومؤمن بل الوطنيه وحب الوطن والوطن هوا بالظبط الام وال مالوش خير في اهله ووطنه بيكون انسان حقير وواطي ولايؤمن به علي اولاده ولا علي اي شيء لان الخاين أحقر حاجه في الانسان لان لا يوجد له خير في احد ويجب اسقاط الجنسيه علي الناس الخونه ولا يجوز عليهم الرحمه ابدا ونحن معك ياريس في كل قراراتك وتحيا مصر وتحيا مصر وتحيا مصر . واعدة لهم ما استطعتم من قوه ومن رباط الخيل في جميع الاشكال والجوانب واهم حاجه الاكتفاء الذاتي ( التصنيع الذاتي من كل شيء لكي لا نكون تحت امر او ضرس احد مهما كانت الصناعه فيها صعوبه لكن لازم تكون هدف وخيار اوحد استراتيجي لا محاله منه ولا خيار غيره ونقبل التحدي لمواجهة العالم القذر الذي لا يعترف ويحترم غير القوي والدول الصناعيه .وشكرا سلامو عليكم .

  • وهو الصهيونى ده عارف ربنا اصلا !!! ده عدو الله فى الارض

  • 🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁من هم الحمير البهائم الذين سمحوا لواحد غبى متخلف عقليا باسم عبد الفتاح السيسي أن يدخل الكلية الحربية بل والأدهى أن يتولى إدارة المخابرات الحربية ؟؟!!!!!!!! تماما بطىء الحركة الملموس والمحسوس فى فرق كرة القدم المصرية وتضييع الفرص لإحراز الأهداف حتى مع أنهم أمام حارس مرمى الفريق الأجنبى وجها لوجه واللعب بكرات عالية جدا من الصعببالسيطرةعليها من زملائهم وان ليس لديهم أى احساس بالوقت وهات فى تحويل المباراة من مسألة إحراز أهداف إلى مسألة الدخول في ترقيص ومن الفالح بتاعنا إللى حايرقّص أجدع من غيره. الظاهر دى من سماتنا الثقافية والاجتماعية المصرية. وقبل أن يخرج الشعب المصري بكل طوائفه بالملايين ليصوّت باقدامه ضد حكم إخوان الشيطان وعصابة المرشد العام للإخوان المسلمين ومحمد مرسى والإرادة الأجنبية التى زوّرت الإنتخابات وجاءت بهم إلى حكم مصر نتيجة الجبن والخنوع والتخاذل الذى اظهره المجلس العسكرى وعلى رأسهم أكبر المتخاذلين المشير طنطاوى وسامى عنان ، ظهر الشعب المصري بملايينه ونساؤه مرة واحدة فى أقوى تعبير ثورى لأ ئ شعب فى العالم. الرئيس عبد الفتاح السيسي كانت مطالبه(هى نابعة من شخصيته المترددة هو" انصاف الحلول") ولم تكن مطالبه حاسمة مثلما كان فى وعى الشعب المصري. ولكن مااجبره على تعديل مطالبه وانتهاؤها برحيل الإخوان المجرمين كان ظهور الشعب المصري بملايينه فى كل أنحاء البلاد وتحقق عبد الفتاح السيسي من ذلك حينئذ أسقط فى يد عبد الفتاح السيسي فارغموه على انهاؤه "عملية الترقيص" والدخول في جدّ الجد. والطلب الحازم من الإخوان المجرمين أن يتركوا حكم مصر فورا وبدون أي مهلة لتتماشى مع عزم وحزم وقوة إرادة الشعب المصري الذى خرج نفس اليوم. ولو ام يفعل الشعب المصري ذلك لتمادى عبد الفتاح السيسي فى لعب "الترقيص" أمام المرمى ولفاتت هذه الفرصة الذهبية الأخيرة لصالح أنصاف الحلول وفق شخصية عبد الفتاح السيسي وطبيعته في "الرقص على السلالم لا إللى فوق شافوه ولا إللى تحت شافوه " الآن الرئيس عبد الفتاح السيسي نازل فى لعب الترقيص مع إثيوبيا ومنظره أمام العالم بقى منظر سخيف ووحش وإثيوبيا عملت منه فى لعبة "الترقيص" هذه مالايعمل حققت أهداف ولسه حضرته رئيس مصر مستمر في لعب "الترقيص" ومش حاسس ان الماتش بقه فى الدقائق الأخيرة. ومايزيد البلّه طين أنه عايز "يدبّس" أمريكا والاتحاد الأوروبي ومعناها أنه يقرّ ويعترف أن مصر غير قادرة على حل مشاكلها بنفسها دون الالتجاء لنفس القوى الكبرى التى فرضت الإخوان المجرمين فرضا فى حكم مصر والشعب المصرى. طيّب بسلامته عبد الفتاح السيسي ماشافش حصل إيه فى الإتفاقية النووية بين إيران والولايات المتحدة الأمريكية بوجود الأمم المتحدة وروسيا والصين وفرنسا وألمانيا وبريطانيا. ألم يتعلّم درس من ذلك ؟؟؟!!!! صحيح علّم فى المتبلّم يصبح ناسى!!!! بلاش لعب "الترقيص بالكورة" إللى دايما يؤدى إلى خيبة أمل كبيرة للشعب المصري. عايز لما بحصل حاجة فى المستقبل يرجع يجيب الغلط على الولايات المتحدة الأمريكية والاتحاد الأوروبي ؟؟؟؟!!!!. حجّة البليد مسح التخته ولعب "الترقيص" عمره مايودى إلى الأمام والتقدم. أوعى عبد الفتاح السيسي يفتكر أنه أحسن من جمال عبد الناصر إللى انهزّت مكانته التاريخية لأن جيشه كان جيش حفظ النظام السياسي فى مصر وعبد الناصر كان على رأس هذا النظام. هل جيش عبد الفتاح السيسي هو جيش حفظ النظام السياسي فى مصر ومكانة عبد الفتاح السيسي ام هو جيش الدفاع عن مصالح مصر "الحيوية" ؟؟؟؟؟؟!!!!! وهل هناك ماهو أكثر من النيل وطمى النيل ومياه النيل منزلة في أهميتها لمصر وكينونة مصر وامن غذاء الشعب المصري ؟؟؟!!!!! عبد الفتاح السيسي رجل معزول عزلة تامة عن الشعب المصري تماما مثل محد حسنى مبارك وتماما مثل محمد مرسى. الشعب المصري يغلى لمدة ليست بالقصيرة من جراء إتفاق المبادىء الذى( البس فيه ابى أحمد "العمّه" لعبد الفتاح السيسي أمام العالم ونصب عليه واظهره أمام العالم غشيم غشيم غشيم لأنه أعطى امضاؤه لشراء سمك فى بحر ). لعب "الترقيص" سواء فى كرة القدم المصرية أم فى مسألة تكون مصر أو لا تكون هو خيبة تقيلة وعجز وتخلّف ذهنى وقصر الرؤية. وبعدين الأمم المتحدة فى اتفاقية الانهار فى ٢٠٠٧ أوصت بضرورة عدم قيام دولة المنبع ببناء أى سد كبير . دلوقتى لو تم ملىء هذا السد الضخم واختزن المياه بكامل قوته وقامت حرب لاسمح الله بين مصر واسرائيل. حتى وان افترضنا فرضا نظريا ليس إلا أن الجيش المصرى على أبواب أكبر المدن الإسرائيلية فإن إسرائيل سيكون بيديها الورقة الرابحة فى استسلام الجيش المصري بالكامل والورقة الرابحة هو عمل تخريبى فى سد النهضة وانهياره مرة واحدة بكل المليارات من المياه المخزونة دفعة واحدة مما تؤدى إلى إنهيار مصر انهيار تام فى كل أنحاء البلاد وموت الملايين من المصريين وساعتها حنلاقى الإعلام الغربى يناقش ماهى الأسباب "الفنية" والأخطاء الفنية" التى أدت إلى إنهيار سد النهضة. وكما قال الصحفى الفرنسى الشهير إريك رولو أنه بعد فوات عشرات السنين على حرب الأيام السته فى ١٩٦٧ لازال الغرب كله يردد ويردد خرافة أن مصر هى التى بدأت هذه الحرب. يعنى إذا لم تبدا الحرب وبدأها غيرنا فالمثل يقول "حبيبك يمضغ لك الزّلط وعدوك يتمنى لك الغلط " نحيا مصر ويحيا الجيش المصري المجيد تحب مصر تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر والسودان

  • الحضاره بقالها ازيد من ٧٠٠٠سنه بقو ٤٥٠٠ ازاي ؟

  • مصر يا أم العجايب شعبك أصيل والخصم عايب خلي بالك من الحبايب دول أنصار القضيه... من سوري🇸🇾 الى ام الدنيا .تحيا مصر عاشت مصر عاش الشعب المصري العظيم الأصيل الطيب حفظ الله مصر أرضها وشعبها وحكومتها 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  • ربنا ينصر مصر وجيشها وسياده الرئيس تحيا مصر 🇪🇬🇪🇬🇪🇬

  • اللهم صلي ع النبي يا ريس ربنا يوفقنا 💓💪💪

  • إن من غضب الله علينا وبسبب معاصينا أصبح السيسي زعيما على مصر وأهلها وهل هناك أكبر من هذا العار على أهل مصر حتما لا وهذا غاية الخذلان لمصر وأهل مصر

  • انا مصري وافتخر برئيسي

  • حتستمر ازاي وانتا حكمنا ، ربنا يخدك ياابن الشياطين

  • والله ماربط المصريين غيرك .. جالسين المسؤلين زي النعاج 👍👍👍👍👍👍👍

  • قوة وبس وشعب جوعان يعيش تحت خط الفقر .

  • تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر

  • يارب أحفظ مصر

  • ماتقلقوش كل شيء مدروس وبالعقل والهدوء مش زي البهايم اللي عملوا مؤتمر علي الهواء وقالوا نضرب

  • من اليمن../.أملنا الألفه بين أثيوبيا والعرب وعدم الضرر.. مصر هي القاطره لهذه الأمه حين تنهض ينهض معها العرب... مصر هي العامود الفقري للامه العربيه.. إن أصاب العامود أي عطل ..فإن الشلل سيصيب الامه باسرها.. مهما كانت مبررات الحاقدين على مصر … فإن مصر أكبر من الجميع ..ولا يمثلها اشخاص أو احزاب . لم تكن مصر يوما من الأيام معتديه على احد.. لكن حين يتم الإعتداء على حقوق مصر... ستجد كل مصري وكل عربي.. يقف بوجه من يعتدي على مصر. لا أحد ضد نهضة شعب اثيوبيا الشقيق ..... الحمدلله الماء كثير.. وينتهى أغلبه فى البحر. الخلاف على مدة أمتلأ السد.. وتوقيت تدفق المياه. عموما مصر أعلنت دعمها لحق إثيوبيا في التنمية مع الحفاظ علي الحقوق المائية لدول المصب مصر والسودان لأنها مسألة حياة.

  • كل العرب تديين اثيوبيا و اعتداءها على مصر و سودان ...و ملء السد الثانى سيتم ملءو بالقنابل انشالله ...اخوكم من جزاير

  • معكم في خندق واحد شعب واحد في دولتين سوريا ومصر 👍👍👍👍

  • جميل ❤️❤️

  • بلحة إرهابي مصر يحاول أن يعطي نصائح إجرامية لبلحة تونس

  • ستسيبك أنت ومناصريك مناصري الباطل لعنة الدكتور المغدور الشهيد بإذن الله محمد مرسي

  • رحم الله الرئيس المغدور من طرف الظالم السيسي الدكتور محمد مرسي. وما كان ربك نسيا

  • يا بلح زغلول #بلحه_المبلح

  • #بلحه_المحن #المعيز #منديل_المعيز #كفاية_بقي_ياسيسي #ارحل_يا_سيسي #بلحه_عند_الفكهاني 😝

  • تسلم البطن اللي شالتك يا ريس

  • بيهلفط وبيقول اي كلام عشان عارف نفسه فاشل في ادارة البلاد ده كفايه تفريطه في النيل فاشل فاشل فاشل ومش عارف يبرر فشله وبيتمحك في الفراعنة

  • 😭يقولون 😭إن الحبشية لن تقاوم الإغتصاب ( ضرب سد النهضة) ولن يحدث شي كبير بعدها 🤔 لا يعلمون إن الحبشية قد تأكل أطفالهم احياء حتي يكون الألم والعار مأساوية ومتساوي . كم من السودانيون سيقفون مع المحروسة بعد موت عددت ملايين من أهل السودان وما هو سيكون مصير الحكم العسكري الإخواني(المجلس العسكري* البشيري*) في السودان . بل كم من أعداء مصر سيتطوعون لمدة الغضب الإفريقي بكامله من الغزو العربي 💣

  • تحية للشعب المصري الشقيق و الجيش المصري البطل

  • ربنا يسدد خطاك ياريس ويصونك ويعينك على كل حاجه بتعملها لشعب مصر ويقدرك على كل خير ويحفظك والله مصر بقيت حاجه ثانيه على قيدك ربنا اختارك علشان شعب مصر لانه يستهل الخير كله

  • أتمنى كل خير لمصر أم العرب والمسلمين ، اخوكم من لبنان

  • 100 مليون مصري ف ضهرك يا ريس ولا اية يا رجالة

  • 100 مليون مصري ف ضهرك يا ريس ولا اية يا رجالة

  • 100 مليون مصري ف ضهرك يا ريس ولا اية يا رجالة

  • خطة مدروسة و فخ ذكي مصروف و مخطوط له اذا وقع المصر فيه راح تكون بداية النهاية الدولة كحال العراق و ليبيا و سعودية

  • اللهم صل على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم تسليما كثيرا

  • رئيس شخصيته ضعيفه ماحطه مدير روضه أطفال

  • الجاهل عندما يتحدث با ايات القران الكريم

  • السلام عليكم ورحمه الله وبركاته سيادة فخامة الرئيس الجمهورية عبد الفتاح السيسى فعلا أحسن محارب أسد وبطل جزر مصرى أصيل بلدك اقتصادى أنشأ محطات مياه وتستغل وتنظيفها لتصلح مياه شرب ثم تزرع أرض سيناء ثم تتيح فرصة عمل جديدة للشباب والله كتير قلبى كاد يقف من شدة الفرح أفتخر وكلمة الشكر أقل بكثير ولكن التقدير الحقيقى عند رب العزة اللهم احفظ راعى شعب وجيش وشرطة وصقور مصر قائد القوات المسلحة المصرية ورئيساً مميز أسطورة لجمهورية مصر فخامة الريس عبد الفتاح السيسى تحياتى بالفخر تحيا مصر

  • ربنا يوفقكم ياريس ولازم برضوا نضرب السد علاقل نحدث ضرر ولو جزئي

  • تحيا مصر

  • عاش اسد مصر تحيا مصر

  • بعون الله واثقين في رئيسنا وإحنا ندعمه بالدعاء الله يوفقه لاتخاذ القرارات السديدة يارب العالمين

  • ربنا معاك يا ريس ويقدرك علينا ويجعلك سبب في اسعاد وإصلاح المصريين

  • ربنا ينصرك

  • ربنا يحمي مصر

  • الله يحفظك ويحفظ مصر

  • ربنا يصلح الحال تحيا مصر

  • ربنا يسترها عليكي ي مصر وتحيا جيش مصر وتحيا 100 مليون مصرى وكلنا معاك ي قائد ربنا يوفقك

  • سد النهضة المشكله لو انضرب هيحصل فيضان

  • احنا مش عايزين غريفين كلامك اللي كان في الاول واحنا عايزين نساعدهم زي ما احنا تساعدنا فين عايزين ياما زي ما احنا

  • تحيا مصر اللهم اجعلها واحة للامان والسلام رخاء يا رب العالمين

  • يا شعب مصر الراجل ده خائن ومسهوك موضوع السد انتهى بامضاء السيسي في اتفاقية المبادئ سنة 2015 كل كلامو كلام نسوان وبس

  • مصر ستضرب السد

  • تحيه للجيش المصري العظيم و تحيه لشعب مصر الاصيل وتحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر وربنا ينصرك على من يعاديك يا مصر اللهم امين يا رب العالمين

  • نصركم الله وفقكم الله وقهر الله اعداء الوطن علي أيديكم

  • كدابببببببب عميللللللل منافقققققق

  • بلحة كداب كداب عميل منافق كسكس ياحمار فاشل من اصل صهيوني تحيا مصر فين الخط الاحمر ياسيسي يا احمر عميل السيسي لبسنا خيار كثير ياندل الخسيسي فشخنا و لبسنا خيار ات كتير اخترناه ولبسناه يا السيسي بقي عندنا شهداء الكوره وشهداء الشهامه وشهداء التذكر وشهداء سينا وشهداء العبارة وشهداء القطار وشهداء الاتوبيس وشهداء المسجد وشهداء الكنيسة و شهداء الجيش و شهداء الشرطه وشهداء مدنيين وشهداء المطر و شهداء في البحر واعتقالات للشعب واعتقال الفتيات و اعتقال الاطفال واعتقال النساء واعتقال كبار المسئولين والقادة الشرفاء وابتلاع الجيش للاقتصاد و بناء عشرات السجون و القصور انخفاض قيمة الجنيه الي الثلث و ارتفاع الديون من 45 الي52 مليار دولار و فساد القضاء والاعلام بيع تيران و صنافير و التوقيع علي اهدار النيل و غلاء المعيشة واكلي الزبالة و مزبحة رابعة و النهضة كل ده مش مهم المهم انت ياريس اللهم يحفظك انت واعوانك واعلامك و وزيرة المرض هالة خايب في ثلاجةالموتي الي جهنم شعب عربي مخصي الضمير و العقل و الفكر و وطنيا مبروك يا بلحة لتر كوكا كولا بكام جنيه والدم المصري ببلاش

  • تحيا مصر فين الخط الاحمر ياسيسي يا احمر عميل السيسي لبسنا خيار كثير ياندل الخسيسي فشخنا و لبسنا خيار ات كتير اخترناه ولبسناه يا السيسي بقي عندنا شهداء الكوره وشهداء الشهامه وشهداء التذكر وشهداء سينا وشهداء العبارة وشهداء القطار وشهداء الاتوبيس وشهداء المسجد وشهداء الكنيسة و شهداء الجيش و شهداء الشرطه وشهداء مدنيين وشهداء المطر و شهداء في البحر واعتقالات للشعب واعتقال الفتيات و اعتقال الاطفال واعتقال النساء واعتقال كبار المسئولين والقادة الشرفاء وابتلاع الجيش للاقتصاد و بناء عشرات السجون و القصور انخفاض قيمة الجنيه الي الثلث و ارتفاع الديون من 45 الي52 مليار دولار و فساد القضاء والاعلام بيع تيران و صنافير و التوقيع علي اهدار النيل و غلاء المعيشة واكلي الزبالة و مزبحة رابعة و النهضة كل ده مش مهم المهم انت ياريس اللهم يحفظك انت واعوانك واعلامك و وزيرة المرض هالة خايب في ثلاجةالموتي الي جهنم شعب عربي مخصي الضمير و العقل و الفكر و وطنيا مبروك يا بلحة لتر كوكا كولا بكام جنيه والدم المصري ببلاش

  • فكرية ابه وكفتة ايه كلها دول ارهابية كل حاجة عندكوا بلطجة وسفالة والكفتة دا سايب الفلاحين والصعايدة يرشوا الميه ف الشوارع وعاملين فيها عبط دولة وسخة بايظة ومؤسسات تأرف إنشاء الله هاتأطع لأنكوا ماتستهلوهاش ولا تستهلوا الحياة أصلآ

  • معاك

  • انا واحدة كنت مش بثق فيك في الاول وكنت معارضاك دلوقت فهمت كنت بتعمل كل دا لية وبتموت نفسك عشان البلد دى ازاى وازاى كنت شايف واحنا مش فاهمين ..كل يوم حرفيا بشوف وبسمع عن مشاريع في مصر بقول امتى وازاى وبكام كل دة واية الرؤية دي ...كل يوم بثق فيك اكتر وبطمن اكتر بيك...روح الله يحفظك للبلد ويباركلك ويقويك ويعينك يارب وينصرك ويوفقك في كل حاجه بتعملها لبلدك بكل امانه وإخلاص ...تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر 🇪🇬

  • واخيرا مصر وقعت في المصيدة عندما شن العراق حربه على الكويت بسبب استفزاز حكام الكويت للعراق ورفع اسعار النفط بضخ كميات كبيرة من النفط الى السوق وقفت مصر الى جانب امريكا ودمرت العراق وشاركت في حصاره وتنكرت لمواقف العراق في دعمه لمصر في جميع حروبه مع الصهاينة وبالذات حرب 73 وموقف العراق معروف ويشهد له بذلك الجميع ولكن للاسف مصر تآمرت على العراق والدنيا دوارة

    • Eslam Mario83 سترى كيف تقع مصر العاهرة في المصيدة خل تفيدكم اسرائيل التي تعاونتم معها وخذلتم اشقاءكم العرب وامريكا والان كل الدلائل والتسريبات تشير الى دعم اسرائيلي الى اثيوبيا في مختلف المجالات نكاية في مصر

    • أما مصر ربي حافظها من الكارهين أمثالك ولن تقع في شيء لم يكتبه لها الله

    • الدنيا دوارة إيه ..عراق صدام افتري وعادي جيرانه عادي بشار في سوريا ودخل حرب مع إيران 10 سنين أنهك الاقتصاد العراقي واحتل الكويت ولم يستجيب النداءات العربية بالانسحاب .. لم يكن حاكم عاقل لولا أفعاله لكانت العراق أغني دولة عربية لحتي اليوم

  • #تحيا_مصر 🇪🇬

  • تحيا مصر أرض الكنانة..وتحية تقدير واحترام من المملكة المغربية الشريفة إلى الرئيس المصري عبد الفتاح السيسي الغيور على مصر والوطني المخلص وقاطع رؤوس خونة الداخل

  • ا وع ياريس تعمل حساب لاى حد فى العالم

  • سيسي هو السد!! وعروبة الكاظمي تستفز إيران - #الليلة_مع_نديم فيديو رائع يوضح متى حدثت كارثة سد النهضة ورد فعل الحكومة فى هذا الوقت وتصرفها حيال ذلك بخصوص سد النهضة

  • لما يسألني حد انت منين هقول انا من بلد كل رجلتها وحريمها في الجيش حافظوا على العهد وحافظوا على الدولة من مخططات عادمي الشرف انا من البلد الي ربنا منحها رئيس اسمه السيسي انا من بلد جيشها في كل بيت فيها حافظ وصان اراضيها انا من البلد الي جيشها لما نزل يحمي ثورتها نزل في صفوف الشعب يأمنهم ويمطنوهم ان معاكم واحنا جايين نعمل الي عايزينه انا من البلد الي هتبقى من افضل دول العالم في ٢٠٥٠ بمشيئه الله انا من البلد الي كل ولادها وقت الجد رجاله وعارفين ان ارضهم اغلى من الدم وان ملناش دوله ولا مكان تاني يانموت عليها يا ندفنكم فيها 👌🏽

  • البلاد القويه يكون الرئيس قوي ❤️😎معك يا سيادة الرئيس

  • علي الله ياريس دعمينك ياريس بس احنا نبطل حوارات البلد كلها بتفتي ياريس 🇪🇬🇪🇬🇪🇬

  • حفظ الله مصر وشعبها ......تحيا مصر 🇪🇬🇪🇬🇪🇬

    • @mazn nour تحيا مصر وشعب مصر ورئيس مصر

    • @mazn nour ايه يعم الكلام ده انا بقول تحيا مصر وماجبتش سيرة السيسى.. تحيا مصر بالمصريين

    • تحيا مصر فين الخط الاحمر ياسيسي يا احمر عميل السيسي لبسنا خيار كثير ياندل الخسيسي فشخنا و لبسنا خيار ات كتير اخترناه ولبسناه يا السيسي بقي عندنا شهداء الكوره وشهداء الشهامه وشهداء التذكر وشهداء سينا وشهداء العبارة وشهداء القطار وشهداء الاتوبيس وشهداء المسجد وشهداء الكنيسة و شهداء الجيش و شهداء الشرطه وشهداء مدنيين وشهداء المطر و شهداء في البحر واعتقالات للشعب واعتقال الفتيات و اعتقال الاطفال واعتقال النساء واعتقال كبار المسئولين والقادة الشرفاء وابتلاع الجيش للاقتصاد و بناء عشرات السجون و القصور انخفاض قيمة الجنيه الي الثلث و ارتفاع الديون من 45 الي52 مليار دولار و فساد القضاء والاعلام بيع تيران و صنافير و التوقيع علي اهدار النيل و غلاء المعيشة واكلي الزبالة و مزبحة رابعة و النهضة كل ده مش مهم المهم انت ياريس اللهم يحفظك انت واعوانك واعلامك و وزيرة المرض هالة خايب في ثلاجةالموتي الي جهنم شعب عربي مخصي الضمير و العقل و الفكر و وطنيا مبروك يا بلحة لتر كوكا كولا بكام جنيه والدم المصري ببلاشششش

  • إحنا لازم نستسمر المياه ال نزله من فرعين النيل فى البحر المتوسط لأنها اكتر من المياه ال بنستخدمها

  • في خطة حلوة اعمل خط ماء من البحر الأحمر الي نهر النيل واعمل محطات تحليه الماء انا عندي رسم هندسي بكلام ده

  • أسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يبارك في عمرك وذريتك يا سيادة الرئيس وأن يرزقك البصيرة في القول والعمل وأن يصلح شأن كل مسئول..... آمين يارب العالمين

  • انشغال مصر بمشاكل البربر والعرب واليهود واهمال مصالحها ادى الى تاخرها في ذيل العالم ، يا مصر كووني مصرية .

  • 🔴قالها لكم حازم صلاح أبو إسماعيل فك الله بالعز والكرامة أسره (إنه يلعب دور الممثل العاطفي) وها أنتم اليوم تجنون حنظل اتباع عواطفكم وتخمير عقولكم بالشهوات .

  • خرااااا

  • اللهم اكفينا شر سفيه وخسيس

  • السيسي رئيسي

  • قبحك الله يا خسيس مصر

  • تحيا من مصر للسعوديه